پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد

وب سایت خبری ، اطلاع رسانی ، فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی

پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد

وب سایت خبری ، اطلاع رسانی ، فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی

وب سایت رسمی خبری اطلاع رسانی قوژد با هدف اطلاع‌ رسانی بین اهالی روستا وجمعیت مهاجر پراکنده درشهرهای مختلف وبه منظور ایجاد جو دوستی و صمیمیت بین افراد، تقویت همکاری‌ و هم فکری،تبلیغ،حفظ و اشاعه فرهنگ رایج مردم قوژدراه اندازی شده است .

تماس با ادمین : 09399316002
کنال تلگرامی : @ghoozhdonlin
منتظر نظرات و پیشنهادت همولایتی های عزیز جهت هر چه بهرت شدن وبلاگ هستیم .

آخرین مطالب

پایگاههای مقاومت بسیج ثارالله و امام علی (ع) روستای قوژد از شهرستان کاشمر حوزه مالک اشتر بخش مرکزی  علاوه برضدعفونی کردن  محیط روستا در قوژد از 29 اسفند دماه 1398 تا کنون با اجرای ایستگاه سلامت در وردوی روستای قوژد اقدام به غربالگری و ضدعفونی خودرو ها و وسایل نقلیه نموده که این فعالیت‌ها تا ریشه کنی کرونا ویروس تداوم دارد.

مهندس هادی واله قوژدی دهیار روستای قوژد  به خبرنگار روستا گفت : 

راه جهاد برای جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسته نیست. روزی امامان جماعت روستا و مسئولین روستا در سنگر مساجد و روستا به دنبال خدمت به مردم بودند و اکنون جهاد رنگ و بویی دیگر گرفته و در کنار مردم برای مقابله با مشکل کرونا تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار روستا ؛ جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی روستای قوژد در مقابله با ویروس منحوس کرونا در روستا هدف اقداماتی انجام دادند که در این خبر بدان اشاره شده است.

مسئول جهادی در دوران بیماری ویروس کرونا هم دست از جهاد نکشیده است

 حسین مرادی مسئول گروه جهادی شهید نمازی حوزه مالک اشتر  چندی پیش در حال خدمت رسانی به محرومین منطقه کوهسرخ بوده ، هم اکنون هم در این وضعیت کرونا در کشور دست از فعالیت های خود برنداشته و همچنان به همراه بچه های گروه صالحین جوانان روستا و اعضای کانون های فرهنگی هنری نورالثقلین و همای رحمت به فعالیت خود ادامه می دهد . 

 

مرادی به همراه فرماندهان پایگاها و اعضای شورای اسلامی روستا آقایان زحمتکش و  محمد جواد جوان ریگی با پیگیری‌های مکرر و شبانه روزی از خیرین منطقه و قرارگاه پیشرفت و آبادانی برای تک تک منازل روستایی بسته‌های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی تهیه کرده و در ایستگاه سلامت روستا مورد استفاده قرارمی گیرد .

این گروه های جهادی  که متشکل از جوانان روستا و فرماندهاه و اعضای شورای فرماندهی دو پایگاه ثارالله و امام علی به عنوان  قرارگاه پیشرفت و آبادانی، مکان های عمومی روستا را نیز ضدعفونی کرده است.

 

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و توزیع روزانه ماسک رایگان بین مردم روستا 

فرمانده پایگاه ثاراله به همراه مسئول صالحین پایگاه برادر مرادی  به کمک حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر پایگاه بسیج حضرت خدیجه س روستا اقدام به  کارگاه تولید ماسک را نیز راه‌اندازی کردند و روزانه 400 عدد ماسک بصورت رایگان بین مردم منطقه توزیع می‌کنند.

مرادی در اقدامی جهادی با کمک  خیرین منطقه، موادخام تولید ماسک را تهیه و با کمک ۸ نفر از شیرزنان بسیجی خطه ذوستا  برای روستاییان منطقه ماسک تولید می‌کنند .

راه جهاد برای جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسته نیست

هادی واله قوژدی در ادامه گفت : در حال پیگیری از آستان قدس رضوی و قرارگاه های جهادی رشهرستان و ورضوی در استان  برای تهیه اقلامی همانند ماسک و دستکش برای روستاییان هستیم . 

راه جهاد برای جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسته نیست. روزی امامان جماعت روستا و مسئولین روستا در سنگر مساجد و روستا به دنبال خدمت به مردم بودند و اکنون جهاد رنگ و بویی دیگر گرفته و در کنار مردم برای مقابله با مشکل کرونا تلاش می‌کنند.

مردان جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی هیچ وقت دست از جهاد فی سبیل الله برنداشتند و اکنون نیز با جان و دل به مردم منطقه خدمت می‌کنند و این است خصلت مردان مجاهد.

امیرالمومنین علیه السلام فرمودند: "انّ الجهاد بابٌ من ابواب الجنّه فتحه اللّه لخاصّة اولیائه" جهاد، دری از درهای بهشت است که خداوند آنرا به روی خواص اولیاء خود باز کرده است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی