پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد

وب سایت خبری ، اطلاع رسانی ، فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی

پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد

وب سایت خبری ، اطلاع رسانی ، فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی

وب سایت رسمی خبری اطلاع رسانی قوژد با هدف اطلاع‌ رسانی بین اهالی روستا وجمعیت مهاجر پراکنده درشهرهای مختلف وبه منظور ایجاد جو دوستی و صمیمیت بین افراد، تقویت همکاری‌ و هم فکری،تبلیغ،حفظ و اشاعه فرهنگ رایج مردم قوژدراه اندازی شده است .

تماس با ادمین : 09399316002
کنال تلگرامی : @ghoozhdonlin
منتظر نظرات و پیشنهادت همولایتی های عزیز جهت هر چه بهرت شدن وبلاگ هستیم .

آخرین مطالب

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کریم  اهل البیت (ع) مسجد امام حسن مجتبی قوژد کاشمر گفت: جلسات قرآنی کانون پس از تعطیلی چند ماهه با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرد.

«مهدی نخعی » در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر با اشاره به آموزش و ترویج قرآن به عنوان اصلی‌ترین وظیفه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، گفت: قرآن کریم به عنوان کامل‌ترین راهنمای زندگی بشری می‌تواند مشکلات فردی و اجتماعی انسان‌ها را در تمام اعصار حل نماید و ما به عنوان یک مسلمان مسجدی وظیفه داریم با فراگیری کامل این گنجینه الهی و شناساندن آن به دیگری قدمی در بهتر شدن جهان برداریم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کریم اهل البیت (ع)  از توابع شهرستان کاشمر با بیان گوشه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی این مرکز، افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات اصلی ما برپایی جلسات آموزش روخوانی و قرائت قرآن مجید است که به صورت مرتب و هفتگی به همراه برنامه‌های متنوعی چون حلقه صالحین و آموزش احکام برگزار می‌شود.

وی در تکمیل توضیحات خود با اظهار تأسف از شیوع کرونا و مرگ تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان در اثر این بیماری، گفت: به همت  آقایان و جوانان پرانگیزه و قرآنی کانون فرهنگی هنری  برای بالابردن سطح آگاهی عمومی روستائیان در برابر کوید۱۹ یک سری کلاس‌های توجیهی با همکاری کارشناسان خانه بهداشت در کنار جلسات آموزش احکام البته با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد که امروز با گذشت چندماه، شاهد اثرات مثبت آن در محله نو روستا هستیم.

نخعی با تشکر از همکاری صمیمانه مربیان نهضت سواد آموزی و معلمان عزیز روستا در این محله خصوصا برادر مصطفی نخعی در اجرای طرح بالابردن سطح آگاهی عمومی در برابر کرونا اظهار داشت: البته در کنار فعالیت‌های آموزشی، جهت پیشگیری از کرونا تعداد قابل توجهی ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده نیز که با هزینه‌ای اهالی محله و به ارزش تقریبی 1میلیون تومان تهیه شده بود بین اهالی محله و شرکت کنندگان در جلسات آموزشی توزیع شد.

او در پایان مصاحبه با ابراز خرسندی از بازگشایی مساجد و اماکن مقدسه، اضافه کرد: خوشبختانه پس از چند ماه بالاخره دستور بلامانع بودن برگزاری نمازهای جماعت و دیگر مجالس مذهبی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صادر شد و در این راستا جلسات قرآنی کانون  پس از تعطیلی چند ماهه فعالیت خود را آغاز کرد و به امید خدا قصد داریم در هفته‌های آتی، کلاس‌های تفسیر را نیز در کنار آموزش روخوانی و قرائت، برگزار کنیم.

پایان پیام/697
 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی